به سوی تو

مطالب جدید

به سوی تو

مطالب جدید

ترکیب رنگ ها در طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی ویلاهای لوکس مدرنیته
 روز به روز بر تعداد طرفداران طراحی داخلی ویلا های مدرن افزوده می شود.ویلا ها عموما مکانی برای استراحت در تعطیلات و رفع استرس و دوری از شلوغی های داخل شهر است بنابراین طراحی محوطه ویلا، معماری، طراحی نما، طراحی باغچه ویلا و طراحی داخل ویلا دارای اهمیت زیادی است زیرا با به کار گرفتن متریال های متفاوت باید اصول طراحی ویلا و طراحی پلان نیز در کل پروسه انجام طراحی و اجرای آن رعایت شود. طراحی داخلی ویلا با توجه به فضای درخواستی  و شکل هندسی و مساحت زمین انجام می شود.
طراحی داخلی ویلا شمال
روند ساخت و طراحی داخلی ویلا
در این پروسه همانند دیگر پروژه های معماری ابتدا معمار مربوطه بایید مطالعاتی را انجام دهد که شامل بررسی اقلیم و منطقه جغرافیایی، عکسبرداری و تهیه اطلاعاتی از خواسته های مشتری می شود. پس از این مرحله باید طرح های اولیه از طراحی داخلی ویلا، طراحی دیوار ویلا، طراحی حیاط ویلا و غیره را به مشتری ارائه کرد و پس از تائید می توان اجرای طرح ها را شروع کرد. در این روند، در معماری مدرن، به منظور کاهش مصرف انرژی می توان از سیستم های اتوماسیون، انرژی خورشیدی، عبور تهویه بین سطوح و روشنایی ها LED بهره مند شد. دکوراسیون داخلی ویلا نقش زیادی در بهتر دیده شدن تمامی ابعاد ویلا و معماری ان را دارد که در طراحی ویلا دوبلکس و تریبلکس می توان از چند سبک متفاوت معماری و طراحی داخلی در کنار هم استفاده کرد.
طراحی ویلا معماری
دکوراسیون داخلی ویلا
از آنجایی که اکثرا فضای ویلا ها بزرگ است ایده های متفاوت و بسیاری را برای دکوراسیون ویلا می توان عملی کرد اما عموما اجرایی کردن ایده ها هزینه های بالایی را به همراه دارد بنابراین پیدا کردن ایده هایی با سبک خاص و معماری مدرن و با هزینه ای مناسب به منزله ی پیدا کردن یک معمار ماهر است. در طراحی ویلا مدرن علاوه بر لوکس بودن باید تمام امکانات رفاهی را نیز در نظر گرفت تا بتوان زیبایی و آرامش را به صورت یکجا به تصویر کشید. طراحی ویلا معماری خاصی را می طلبد که نمای ویلا و محوطه سازی یک فاکتور آن و فاکتور دیگر چیدمان داخلی ویلا می باشد.برای مثال برای طراحی داخلی ویلا شمال اولین مورد حائز اهمیت، دکوراسیون بیرونی و داخلی ویلا می باشد که یکی از اپشن های جذاب برای مشتری ها است. مهمترین قسمت ویلا در طراحی قسمت نشیمن آن است که قسمت اصلی ویلا است و باید بر روی چیدمان و نورپردازی و ترکیب رنگ آن بسیار متمرکز شد.در نهایت نباید از هارمونی و هماهنگی طراحی تمامی قسمت های ویلا غافل شد 2 مورد از مهمترین ویژگی های یک طراحی موفق را در ادامه بررسی می کنیم.
طراحی ویلا مدرن
نورپردازی در طراحی داخلی باغ ویلا
یکی از اساسی ترین المان ها در طراحی داخلی ویلا نورپردازی است که زیبایی چیدمان داخلی ، نما و محوطه ی ویلا را به نمایش میگذارد.استفاده از رنگ بندی مناسب و همچنین نورپردازی مدرن و ترکیب آنها با هنرهای مفهومی و اصول فنگ شویی می تواند فضا های خاصی را خلق کند و به هر ویلا ویژگی مخصوص و شخصیت ببخشد. با نور پردازی ماهرانه می تواند ابعاد فضا را بزرگ تر نشان داد و تمرکز را روی مکان خاصی از ویلا زیاد کرد. عموم ویلا ها دارای پنجره های بزرگی هستند که در طراحی نمای ویلا بسیار موثر است و از طرفی موضوع نورگیر بودن ویلا را حل می کند اما در داخل ویلا با استفاده از وسایل نوری مانند لامپ های بزرگ و کوچک می توان به دلنشین تر کردن فضا کمک شایانی کرد.
طراحی ویلا دوبلکس
ترکیب رنگ ها در طراحی داخلی ویلا
تلفیق هنر و رنگ ها در هر یک از فضاها به طور جداگانه حسی خاصی را خلق می کنند. لازم به ذکر است که معماران امروزه از معانی رنگ ها در روانشناسی بسیار در طراحی استفاده می کنند. معماری مدرن و معماری کلاسیک هر کدام رنگ بندی خاص خود را دارند که هر کدام الهام بخش یک معنی و مفهوم خاصی در معماری داخلی می شوند. در کنار بکارگیری رنگ بندی های مختلف می توانید از متریال های مختلفی نیز استفاده کنید. استفاده از یک متریال خاص برای محوطه، نمای خارجی و معماری داخلی ویلا همان چیزی است که می تواند یکپارچگی را در کل بنا ایجاد کند و بنا را از هر نظر متمایز کند. استفاده از متریال در کنار یک رنگ بندی مناسب جز اصلی طراحی داخلی یک ویلا است که حتی خود شما به عنوان صاحب ویلا نیز می توانید از آن استفاده کنید.
طراحی داخلی ویلا چیست و چرا باید به آن توجه کرد
این روزها اکثر افراد برای فرار از هیاهوی زیاد شهر و استراحت، چمدان خود را می بندند و به ویلای خود در خارج از شهر سفر می کنند. از این رو طراحی داخلی ویلا باید به گونه ای باشد که شرایط روحی و روانی مناسبی برای افراد ایجاد کند. در این مقاله به معرفی طراحی داخلی ویلا و اهمیت طراحی ویلا می پردازیم.
طراحی داخلی ویلا
در طراحی داخلی ویلا عناصر تشکیل دهنده داخل ویلا برای بهبود کارکرد و به وجود آوردن یک فضای مناسب انتخاب می شوند. در واقع در طراحی داخل ویلا طراح سعی می کند به گونه ای از فضای داخل ویلا استفاده کند تا علاوه بر استفاده بهینه از فضای ویلا، عملکرد فیزیکی و ذهنی افراد را بهبود بخشد.
البته وظیفه یک طراح داخلی با وظیفه یک دکوراتور داخلی یکسان نیست و طراح باید دانش و فعالیت بیشتری در زمینه های مختلف داشته باشد. در بحث طراحی داخلی ویلا شمال، طراح ممکن است درگیر بازسازی و یا برنامه ریزی ساختاری ویلا شود. در حالی که در دکوراسیون داخلی ویلا فقط به بحث زیبایی فضای داخل ویلا پرداخته می شود و سایر موارد از اهمیت بالایی برخوردار نیستند.
طراحی داخلی ویلا
طراحی محوطه ویلا
در بحث طراحی ویلا مدرن همان قدر که طراحی داخلی ویلا مهم است، طراحی محوطه ویلا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن یک طرح مناسب برای طراحی باغچه ویلا و طراحی داخلی باغ ویلا می تواند تاثیر زیادی در زیباتر شدن و لذت بخش شدن فضای ویلا داشته باشد. برای مثال استفاده از استخر، نهر، برکه، آلاچیق و آبنما از جمله کارهایی هستند که می توانند به زیباتر شدن طراحی حیاط ویلا کمک کنند.
طراحی ویلا
طراحی نمای ویلا
نمای ویلا یکی از  قسمت های مهم ویلا است که می تواند توجه افراد را به خود جلب کند. در طراحی ویلا دوبلکس، طراح باید  نمای ویلا را به گونه ای طراحی کند که کاملا شیک و زیبا به نظر برسد. امروزه متریال های مختلفی در نمای ویلا مورد استفاده قرار می گیرند. البته داشتن یک طراحی زیبا نیازمند خلاقیت و ابتکار زیادی است و به راحتی امکان پذیر نخواهد بود.
در طراحی ویلا  معماری باید به طراحی دیوار ویلا نیز توجه داشته باشد. داشتن یک دیوار با طراحی مناسب می تواند نمای بیرونی ویلا را به کلی متحول کند و مراجعه کنندگان را در بدو ورود مسحور خود کند. توجه داشته باشید که سرمایه گذاری بر روی طراحی نمای خانه از لحاظ اقتصادی نیز توجیه مناسبی دارد.
دکوراسیون داخلی ویلا
نکات مهم در طراحی داخلی ویلا
نورپردازی
یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی داخلی به آن پرداخته می شود، بحث نورپردازی ویلا است. نورپردازی می تواند برای زیبایی و جلب توجه بیننده به سمتی که ویژگی های زیبای ویلا قرار دارند، استفاده شود. برای این موضوع می توان از چراغ های قابل تنظیمی که روی دیوار نصب می شوند، استفاده کرد.
تزیین سقف و دیوار ویلا
دیوارها و سقف نقش مهمی در زیبایی داخل ساختمان دارند و بسته به نوع تزئین آن ها می توانند باعث تقویت فضای ویلا و یا شکسته شدن آن شوند.
کفپوش داخل ویلا
برای زیباتر شدن فضای داخلی ویلا می توان از کفپوش های مختلفی استفاده کرد. کاشی های سرامیکی، کاشی های کف و کاشی های رسی از مهم ترین مصالحی هستند که علاوه بر زیبایی، از مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند.
پنجره ها
چه در طراحی داخلی ویلا و چه در دکوراسیون ویلا، پنجره ها نقش کلیدی را در بهبود فضای ساختمان ایفا می کنند. پنجره های مناسب پنجره هایی هستند که بتوانند نور متعادل را به همراه یک منظره مناسب فراهم کنند. برای زیباتر شدن محیط هم می توان از پرده هایی استفاده کرد که با استفاده از آویز، اشکال مختلف پارچه و  بندهای پرده طراحی شده اند.
طراحی داخلی باغ ویلا
چرا طراحی داخلی اهمیت زیادی دارد؟
عموم مردم بیشتر وقت خود را در شهر و در محیط های شلوغ و پر سر و صدا می گذرانند و هنگامی که فرصت پیدا می کنند، به ویلای خود در خارج از شهر سفر می کنند تا کمی به آرامش برسند. از این رو طراحی این فضا باید به گونه ای انجام شود که بتواند فضایی دلنشین و آرامبخش را برای شما فراهم کند.
رنگ آمیزی، نورپردازی و چیدمان از جمله مواردی هستند که تاثیر مستقیمی بر نشاط و روان شما دارند. شاید شما خیلی این موضوع را حس نکنید ولی یک طراحی مناسب می تواند انگیزه شما را افزایش دهد و سبب بهبود عملکرد فیزیکی و روانی شما شود. البته به این نکته توجه کنید که برای رسیدن به این هدف، نیاز به یک تیم حرفه ای دارید که بتواند از فضای داخلی ویلا به بهترین شکل استفاده کند.

دکل مهاری و منوپل

دکل مهاری و منوپل نوعی به منظور نصب تجهیزات در ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت دکل مهاری و منوپل تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود.

فروش دکل مهاری و مونوپل به همراه نصب و اجرای آن

امروزه از دکلها به منظورهای مختلفی از جمله نصب تجهیزات مخابراتی، نصب دوربین و … در ارتفاع استفاده می شود که با نام دکل مهاری شناخته می شوند. در واقع دکلها در انواع طرح ها و مدل ها توسط شرکت های سازنده دکل تولید و به بازار عرضه می شوند. اگر به دنبال تهیه دکلهای مهاری و مونوپل هستید تا تجهیزات مختلف را در ارتفاع بالا نصب کنید، شرکت های زیادی در زمینه فروش دکل مهاری و مونوپل به همراه نصب و اجرای آن مشغول فعالیت هستند و خدمات مربوطه را به شما ارائه می دهند.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی دکلهای مهاری و منوپل به همراه نصب و اجرای آن بپردازیم؛ بنابراین توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
آشنایی با دکل مهاری

به دکل هایی که به وسیله سیم مهار یا تکیه گاه به زمین متصل می شوند، دکل مهاری می گویند. دکلهای مهاری در واقع نوعی سازه سبک مهندسی به شمار می آیند که در انواع مدل ها طراحی و تولید می شوند. از دکلهای مهاری برای نصب و راه اندازی شبکه های مخابراتی، شبکه رادیویی، آنتن بی سیم، دیش های ماکروویو و … استفاده می شود. از پرکاربردترین دکل های مهاری، می توان دکل سری G را نام برد که با توجه به عرض قاعده دارای انواع مختلفی می باشند.

دکل مهاری معمولا از جنس آهن با پوشش گالوانیزه گرم یا رنگ صنعتی می باشند و برای مواردی خاص مانند ارتفاع کم از آلومینیوم به منظور ساخت دکل استفاده می شود. اغلب دکل ها از مقاومت فیزیکی بالایی برخوردارند تا در شرایط مختلف آب و هوایی دوام و استحکام کافی را داشته باشند.

(تصویر شماره 1)
معرفی دکل منوپل دوربین مداربسته

نوعی دکل تک پایه که به منظور نصب دوربین مداربسته مورد استفاده قرار می گیرند، دکل منوپل نامیده می شوند که با هدف افزایش محدوده و زاویه دید دوربین های مداربسته در امکان مختلف طراحی و تولید می شوند. به این دکلها، دکل چند وجهی یا دکل تلسکوپی نیز می گویند که اغلب از جنس آهن با پوشش گالوانیزه گرم ساخته شده و وارد بازار می شوند. از انواع دکل منوپل موجود در بازار، می توان به دکل منوپل سبک یا 6 وجهی، دکل منوپل سنگین یا 8 وجهی و دکل منوپل پایه دوربین فلنجی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که از این نوع دکل نیز برای نصب تجهیزات مخابراتی در ارتفاع زیاد استفاده می شود. این نوع دکلها به دلیل ارتفاع زیاد به صورت چند بخشی ساخته می شوند و توسط متخصصین مختلف در محل با توجه به شرایط منطقه مونتاژ و نصب خواهند شد.

(تصویر شماره 2)
اجزا و مشخصات دکلهای مهاری و منوپل

دکل هایی که به منظور نصب تجهیزات در ارتفاع بالا مورد استفاده قرار می گیرند از اجزای مختلفی چون سکشن دکل، سیم مهار فولادی، مهارکش، بیس پلیت، کرپی (کلمس)، پیچ و مهره، گوشواره و … تشکیل شده اند که در نصب و اجرای دکل مهاری و منوپل مورد استفاده قرار می گیرند. از مشخصات انواع دکلها، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    پایه لوله ای نمره 3

    پوشش گالوانیزه با ضخامت 90-80 میکرون یا رنگهای صنعتی
    اتصال با جوش CO2
    میلگردهای نمره 8 یا 10
    سیم مهار نمره 6 یا 8
    صفحه تعادل با ضخامت 4- 5 میلیمتر
    و…

لازم به ذکر است که اغلب دکلها از جنس آهن ST37 ساخته شده اند و برای دکلهایی با ارتفاع زیاد از آهن های قوی تر استفاده شده و برای دکلهای مهاری یا منوپل با ارتفاع کم از آلومینیوم استفاده می شود.

(تصویر شماره 3)
نصب و اجرای انواع دکل

انواع دکل مهاری و متوپل توسط شرکت های سازنده دکل با رعایت اصول فنی و مهندسی طراحی و تولید می شوند و کارفرما با توجه به نیاز خود و شرایط منطقه، می تواند از انواع دکل موجود در بازار استفاده کند. اغلب دکلها به صورت غیر یکپارچه تولید می شوند و در محل مونتاژ خواهند شد؛ از همین رو باید توسط نصاب حرفه ای و متخصص در زمینه دکل نصب و اجرا شوند. معمولا شرکت های طرف قرارداد تولید دکل دارای تکنسین با تجربه می باشد تا خدمات مربوط به نصب دکل را به خریدار ارائه دهد.

به طور کلی انواع دکل با توجه به شرایط منطقه و نیاز مشتری بر روی زمین یا پشت بام به وسیله سیم مهار و فونداسیون نصب و اجرا می شوند.
عوامل موثر بر قیمت فروش دکل مهاری و منوپل

شرکت های زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع دکل مهاری یا سایر دکلها فعال هستند و دکلهایی با ارتفاع متغیر را به بازار عرضه می کنند. اغلب دکلها با توجه به قرارگیری در فضای باز از مقاومت فیزیکی بالایی برخوردارند و در برابر شرایط مختلف جوی مقاوم هستند. قیمت فروش دکل تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. از جمله عوامل موثر بر قیمت انواع دکل، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ارتفاع و عرض دکل
    تعداد و نوع قطعات دکل
    ضخامت ورق
    نمره میلگرد و پایه دکل
    نوع نقشه دکل
    تعداد سفارشات
    برند سازنده دکل
    و…

اگر به دنبال تهیه و خرید دکل مهاری یا منوپل هستید، توصیه می کنیم به یکی از شرکت های سازنده فعال و معتبر در این زمینه مراجعه کنید و به ثبت سفارش اقدام نمایید.

خرید سبوس برنج گانودرما

سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما یکی از ترکیبات بسیار پرطرفدار است. سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما تاثیرات شگفت انگیزی بر سلامت جسمی مصرف کنندگان دارد.

سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما و خواص درمانی آن

سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما سرشار از ریزمغذی ها و ترکیبات مورد نیاز بدن می باشد که از ارزش غذایی بسیار زیادی برخوردار است. سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما، مخلوطی از سبوس برنج قهوه ای همراه با عصاره قارچ گانودرما بوده و با تامین بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن، قادر به حفظ و کنترل سلامتی در افراد خواهد بود. سبوس برنج قارچ گانودرما را می توان با ترکیبات دیگر غذایی مانند سالادها، خوراک های صبحانه و بسیاری از مواد غذایی دیگر مخلوط نموده و از خواص معجزه آسای آن بهره مند گردید.
سبوس برنج قهوه ای و خواص بی نظیر آن

سبوس برنج به پوسته خارجی برنج گفته می شود که دارای ترکیبات بسیار مغذی و مفید برای سلامتی بوده و مصرف صحیح و مکرر آن می تواند بسیاری از مشکلات را بهبود بخشیده و در ارتقا سلامت بدن بسیار موثر عمل نماید.

     سلامت پوست و مو

سبوس برنج قهوه ای به دلیل داشتن حجم بالایی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین E، توانایی آبرسانی و حفظ رطوبت پوست را داشته و می تواند از بروز خشکی، ترک ها و آسیب های پوستی خفیف تا شدید جلوگیری نماید. سبوس برنج با تامین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز پوست، قادر به لایه برداری، پاکسازی و از بین بردن لک ها و ناهمواری های پوستی بوده و می تواند پوست صورت را روشن و شفاف نماید. سبوس برنج قادر به افزایش خونرسانی و میزان اکسیژن به سلول های پوست و مو بوده و می تواند از ریزش موها و پوسته پوسته شدن سلول های پوستی جلوگیری نموده و در تقویت رشد موها نقش موثری داشته باشد.

 

سبوس برنج قارچ گانودرما
پرداخت درب منزل

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره 51 58 193 0910 تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

.

یک بسته سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با قیمت 75 هزار تومان

.

سه بسته سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با قیمت ویژه 210 هزار تومان

 
سایر خواص درمانی سبوس برنج

سبوس برنج می تواند تاثیر بسیار زیادی بر کاهش وزن، تناسب اندام و رسیدن به یک وزن ایده آل داشته و از بروز چاقی، مشکلات قلبی عروقی و دیگر مشکلات زمینه ای پیشگیری نماید. این ماده سرشار از آنتی اکسیدان های ضروری بوده و قادر به ایجاد یک کاهش وزن اصولی و منظم در اشخاص خواهد بود. این ماده غذایی از بروز یبوست، مشکلات گوارشی، سنگ کلیه، دیابت، فشار خون، کلسترول بالا، کم خونی و پوکی استخوان پیشگیری نموده و تاثیرات شگفت انگیزی در حفظ سلامتی خواهد داشت. گانودرما و سبوس برنج یکی از بهترین ترکیبات غذایی تلقی گردیده و دارای خواص معجزه آسایی می باشند.

 

گانودرما و سبوس برنج

 
قارچ گانودرما و خواص شگفت انگیز آن

قارچ گانودرما یکی از مهمترین و اصلی ترین ترکیبات مورد استفاده در طب سنتی آسیای شرقی بوده و از جمله قارچ های خاص و بسیار مفید به شمار می آید. این قارچ دارای 400 ذره فعال بیولوژیکی بوده و در تقویت بسیاری از دستگاه های بدن نقش موثری ایفا می نماید. قارچ گانودرما بر تقویت سیستم ایمنی، کاهش التهابات ایجاد شده بواسطه فعالیت سیستم ایمنی، پیشگیری از انواع سرطان ها بویژه سرطان های دستگاه گوارش، بهبود وضعیت روحی روانی و کاهش علائم آزار دهنده افسردگی، سلامت قلب و عروق، کنترل قند خون، بهبود آلرژی های فصلی و دائمی، بهبود عملکرد کلیه و کبد و محافظت از سیستم عصبی مرکزی تاثیر بسیار مثبتی داشته و از بروز بسیاری از مشکلات زمینه ای جلوگیری می نماید.

 

سبوس برنج گانودرما
ترکیب سبوس برنج قهوه ای و قارچ گانودرما

سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما، یکی از پرطرفدارترین ترکیبات تولید شده توسط شرکت ها و کارخانجات مختلف است که تاثیر بسیار مثبتی بر سلامتی داشته و می تواند از بروز بسیاری از مشکلات زمینه ای پیشگیری نماید. سبوس برنج  قهوه ای گانودرما، ترکیبی متوازن و بسیار مفید از عصاره قارچ گانودرما و پوسته خارجی برنج یا همان سبوس برنج از نوع برنج قهوه ای است. چند سالی است که پس از کشف قارچ گانودرما و خواص درمانی آن، این ماده طبیعی اهداف درمانی بسیاری از متخصصین طب سنتی گردیده و توانسته است موفقیت های بسیاری را در این زمینه کسب نماید.

سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما یکی دیگر از تولیدات و محصولات پرطرفدار به دنبال کشف خواص باورنکردنی قارچ گانودرما می باشد که ترکیبی فوق العاده مغذی، مقوی و سالم به شمار آمده و در کنترل سلامت جسمی افراد بسیار کارآمد خواهد بود.

 

قیمت سبوس برنج گانودرما

 
ارزش غذایی سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما

این ترکیب دارای حجم بالایی از آنتی اکسیدان های مفید، ضروری و ضد سرطانی می باشد. سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما سرشار از ویتامین های گروه B بوده و دارای میزان بالایی از ویتامین B1، B5 و B6 است. سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما دارای تمامی مواد معدنی، مغذی و ضروری جهت سلامت استخوان ها، پوست و مو بوده و به دلیل داشتن ویتامین B6 از ریزش و سفیدی موها در سنین میانسالی جلوگیری می نماید. سبوس برنج  قهوه ای قارچ گانودرما سرشار از فیبر بوده و از اینرو در پیشگیری از مشکلات گوارشی مانند یبوست بسیار موثر می باشد. پانتوتنیک اسید و ویتامین E از دیگر ترکیبات و مواد موجود در سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما بوده که تاثیرات فراوانی بر بهبود عملکرد سیستم تنفسی و سیستم تولید مثلی داشته و از بروز چین و چروک های پوستی پیشگیری می نمایند.

گانودرما سبوس برنج عطر و طعمی دلپذیر و تکرار نشدنی داشته و در ترکیب با سایر مواد غذایی بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد. سبوس مورد استفاده در تهیه سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما کاملا فراوری گردیده و پس از جداسازی لایه اول و دوم و پاکسازی از سموم مورد استفاده قرار گرفته است. قدرت ماندگاری این ترکیب بسیار بالا بوده و احتمال آسیب رسیدن به این ترکیب بسیار پایین می باشد. توصیه می شود به منظور پیشگیری از بروز آلودگی و آسیب ناشی در این ترکیب، سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما را در محیطی خشک و بدون رطوبت نگهداری نموده و دور از تابش مستقیم نور آفتاب قرار دهید.

برنج های مورد استفاده در این ترکیب، کاملا سالم بوده و از اثر سم ها و حشره کش ها کاملا محفوظ می باشند.

 

خرید سبوس برنج گانودرما

 
نحوه مصرف سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما

این ترکیب فوق العاده را می توان به همراه مواد غذایی مانند برنج، خورشت ها، سوپ و نوشیدنی های پرطرفدار مانند شیر، قهوه و یا نسکافه میل نمود. به منظور اضافه کردن سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما، در هنگام جوشیدن و تبخیر شدن آب برنج و یا هنگام جوشیدن خورشت این ترکیب را اضافه نموده و اجازه دهید کاملا لعاب در خورشت و سوپ ایجاد شده و یک غذای لذیذ و مقوی برای شما باشد. این ترکیب بسیار عالی را می توان به سس سالاد و یا ماست اضافه نموده و به عنوان پیش غذا از آن استفاده نمود. سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما به شکل ساشه و پودرهای بسته بندی تهیه گردیده و معمولا یک عدد از آن ها را می توان در غذاها و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار داد.
خریداری و تهیه سبوس برنج و قارچ گانودرما

خرید سبوس برنج گانودرما بسیار آسان بوده و از طریق حضوری و یا اینترنتی می توان این خرید را انجام داده و از آن لذت برد. متاسفانه امروزه به دلیل گسترش کسب و کارهای اینترنتی و رونق یافتن خریدهای آنلاین، محصولات تقلبی و بی کیفیت بسیار زیادی روانه بازار شده و خیل عظیمی از شکایت ها و نارضایتی ها را به راه انداخته است. به منظور تهیه سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما اصل و با کیفیت توصیه می شود به مراکز خرید معتبر و شناخته شده مراجعه نموده و یا به منظور دریافت این محصول به شکل اینترنتی حتما به سایت فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. قیمت سبوس برنج گانودرما در برندها و شرکت های مختلف تولید کننده بسیار متفاوت می باشد، اما در کل می توان گفت این محصول قیمت بسیار مناسبی داشته و در سبد خرید اکثر افراد جامعه می گنجد.

 

گانودرما سبوس برنج

 
خواص سبوس برنج سفید

یکی دیگر از انواع سبوس برنج های قارچ گانودرما علاوه بر سبوس برنج قهوه ای، سبوس برنج سفید است. سبوس برنج سفید نیز سرشار از ویتامین های گروه B بوده و یکی از بهترین درمان های کم خونی، ریزش مو، سردرد و ضعف های عضلانی به شمار می آید. سبوس برنج سفید یکی از ترکیبات بسیار کارآمد به منظور کاهش وزن و حفظ تناسب اندام بوده و می توان با اضافه کردن آن به یک وعده صبحانه، از ایجاد چاقی، اضافه وزن و مشکلات زمینه ای پیشگیری نمود. این ترکیب، تاثیر شگفت انگیزی بر سلامت پوست و مو داشته و از بروز خشکی، ترک ها و مشکلات پوستی جلوگیری می نماید. سبوس برنج سفید در ترکیب با عصاره قارچ گانودرما، ترکیبی بسیار موثر و مفید برای تقویت سیستم ایمنی، سیستم گوارشی، تنفسی و گردش خون بوده و می تواند از بروز سندرم متابولیک در افراد مستعد جلوگیری نماید. بهترین روش استفاده و مصرف کردن سبوس برنج قهوه ای با قارچ گانودرما، اضافه کردن این ترکیب به برنج در حال جوشیدن بوده و می تواند نیاز بدن به مواد مغذی و معدنی را تامین نماید.

جهت تهیه سبوس برنج قهوه ای با قارچ گانودرما حتما از برندهای معتبر استفاده نموده و آن را از مراکز خرید معتبر تهیه نمایید.

 

قهوه لاغری گانودرما دکتر بیز

 
عوارض مصرف سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما

عوارض ایجاد شده به دنبال مصرف سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما  بسیار نادر بوده و در برخی موارد گزارش شده است.

افراد مبتلا به دیابت، فشار خون پایین، تنگی نفس و سابقه بیماری های قلبی عروقی بهتر است در مصرف این ترکیب احتیاط نموده و با پزشک مشورت نمایند.

خانم های باردار و شیرده نیز در مصرف این ترکیب کاملا میانه رو بوده و آن را با احتیاط مصرف نمایند.

در صورت داشتن سابقه آلرژی، مشکلات پوستی، تنگی نفس، مشکلات گوارشی، اسهال، تغییر رنگ مدفوع حتما احتیاط نموده و پیش از مصرف سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما با پزشک مشورت نموده و سپس این ترکیب را مصرف نمایند. در برخی موارد ایجاد مشکلات جزئی گوارشی نیز شایع بوده و در برخی از افراد بسیار شدیدتر خواهد بود.